Ugrás a fő tartalomra

Szoktál barkácsolni?

A Salátafüggő Blog jól bevált formátumát használtuk be új bejegyzésünknél is: 4 informatikus, 1 kérdés.

Otthoni feladatok

Frontend: A barkácsolás nálam az otthoni dolgok elvégzésében kimerül, sajnos nincs időm másra. Értem ez alatt egy lámpatest cseréjét, egy meglazult billegő fa szék stabilitását, polc felhelyezését a falra, vagy egy szúnyogháló felhelyezését, esetleg egy ablak reluxájának renoválását.

A kislányomnak ígértem a babaházához egy lépcsőt, de idő hiányában ez még nem teljesült, de nem adtam fel, amint úgy adódik a lehetőség, még karácsony előtt szeretném elkészíteni neki.

Az elvégzendő dolgok rámutattak arra, hogy egyre nagyobb szükségem volna a szerszámkészletem kibővítése. Most leginkább forrasztópáka kellene, de még nem vettem rá magam, hogy ez meg is történjen.

Inkább elektronika... de a polcok azok jók

PM: Szeretek barkálcsolni, de inkább az elektronikai irányok vonzanak. Ettől függetlenül amire szükség van azt általában megcsinálom a ház körül. Csináltam már saját kezűleg polcot a kamrába, egy kiszeparált szekrényből, sőt rétegelt lemez felhasználásával remek szerszámtartót készítettem. Most egy könyvespolc készítését tervezem a házunk előszobájába. (A PM az természetesen Prime Minister.)

Fúrás-faragás

Backend: Mindenféle irány érdekel, szoktam elektronikus eszközökkel, fémmel, fával is alkotni különböző dolgokat. Legutóbbi nagy projektem egy térelválasztó fal volt OSB lapokból fenyő szerkezettel. Soron következő tervem egy egyedi készítésű ágy  kislányomnak.

Balkezek, balkezek mindenütt!

SEO: Sajnos pontosan zéró kézügyességgel rendelkezen, ezért nem igazán szoktam barkácsolni. Viszont az utóbbi időben kicsit aktívabban élek, ezért megjött a kedvem hozzá. Szívem szerint egyedi, házilag is elkészíthető számítógépházakat készítenék, mint amilyet például ebben a videóban is készítettek.

Képünk forrása: [link]



Megjegyzések